DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
aktualizováno: 31.08.2009 20:19:56 

Projekt Pegasus

">
EPIZODY ATLANTIS
SGWG - webová strategie z prostředí hvězdné brány

 

1. série

1. série

 
 

01. Rising I (Povstání I)

Daniel Jackson objevuje adresu ztraceného města Antiků - Atlantis. V SGC je připravena expedice, která má za úkol město prozkoumat, avšak energie vystačí pouze na cestu tam, takže se nemusí již vrátit zoět. Po příchodu naleznou město Atlantis, které je ale zcela opuštěné a pod hladinou moře. Energie města vystačí jen pár dní a až dojde, bude celé město zatopeno vodou...

 

02. Rising II (Povstání II)

Výprava, která se vydala hledat nový zdroj energie (ZPM), je napadena Wraithy - nepřítelem Antiků, kteří se živí energií lidí. Několik členů výpravy je uneseno. Při jejich záchraně je však Wraithská královna zabita, ale ostatní Wraithové se probouzejí a začínají pustošit galaxii...

 

03. Hide and Seek (Schovávaná)

Dr. Beckett objeví způsob, jak aktivovat gen Antiků u lidí, kteří jej nemají. McKay se k tomuto pokusu přihlásí kvůli osobnímu štítu, který našel. Po jeho spuštění se stává McKay nezranitelným, avšak když se chce najíst nebo napít, nápoj stéká po štítu dolů a McKay jej nemůže vypnout...

 

04. Thirty Eight Minutes (Třicet osm minut)

Puddle jumper se vrácí zpět na Atlantis, ale při průletu Hvězdnou bránou se zastaví, protože se část motoru zaseknula o okraj brány. Loď je tedy napůl v červí díře a zbývá 38 minut než se brána uzavře a lod i s cestujícími se rozpůlí...

 

05. Suspicion (Podezření)

Tým majora Shepparda se vrací zpět na Atlantis - byl opět přepaden Wraithy. Je to již po páté, co byli napadeni a dr. Weirová se domnívá, že na Atlantis je špech, který Wraithy informuje...

 

06. Childhood's End (Konec dětství)

Při průzkumu planety M7G-677 musí puddle jumper nouzově přistát, jelikož přestane fungovat ovládání. McKay zjišťuje, že to způsobilo silné elekromagnetické pole. Vydávají se tedy co nejrychleji k Bráně, aby se vrátili na Atlantis. Cestou však nalézají skupinu lidí, kterým není více než 24 let a ZPM, které napájí generátor elektromagnetického pole...

 

07. Poisoning the Well (Pramen otravy)

Lidé z Atlantis narazili na poměrně vyspělou planetu Hoph. Místní obyvatelé se zde již po desetiletí snaží vytvořit přípravek, který má Wraithům znemožnit vysávání energie z lidí...

 

08. Underground (V podzemí)

Jelikož na Atlantis dochází jídlo, vydává se Sheppardův tým na planetu Genii, jejíž obyvatelé jsou zemdědělci. Avšak po příchodu se zjistí, že místní obyvatelé si na zemdědělce jen hráli a tajně v podzemí vyvíjeli atomovou bombu, kterou mají v úmyslu umístit do lodí Wraithů...

 

09. Home (Domov)

Sheppard se svým týmem objevuje planetu, při jejímž povrchu se nachází mlha s velkým množstvím energie. Díky této energii je možné otevřít červí díru zpět na Zemi, ale nejprve musí být přemístěn krystal z ovládacího panelu na Atlantis, který cestu do jiné galaxie umožňuje...

 

10. The Storm (Bouře)

K Atlantis se blíží bouře, která zaujímá 20% povrchu planety a vznikla spojením několika hurikánů. McKay zjišťuje podle antické databáze, že se bouře objevuje každých 20 - 30 let a město před ní chránil ochranný štít, který však nyní nefunguje. Začíná evakuace města, ale McKay přichází s plánem na záchranu města...

 

11. The Eye (Oko)

Záchranný plán se nedaří uskutečnít, protože město Atlantis bylo přepadeno lidmi z planety Genie. Ti žádají léky a výbušniny C-4. Štít není stále zprovozněn a bouře udeří do hodiny na Atlantis v plné síle...

 

12. The Defiant One (Vzdorovitý jedinec)

Ve sluneční soustavě, kde se nachází Atlantis, je nalezen antický obranný satelit, který bránil Atlantis před Wraithy a je zřejmě poškozený. U satelitu však puddle jumper zachytí nouzový signál, která vychází z povrchu blízké planety a je wrathského původu...

 

13. Hot Zone (Horká zóna)

Když McKay, Zelenka a Ford kontrolují město po bouři, zaslechnou radiové volání o pomoc. V blízké chodbě narazí na mrtvého Wagnera a Johnsonovou. Ta brzy rovněž umírá. Vše nasvědčuje tomu, že se smrtelná nákaza rozšiřuje z poničené laboratoře...

 

14. Sanctuary (Útočiště)

Puddle jumper je pod útokem Wraithů, a tak se snaží dostat k Hvězdné bráne na povrchu planety. Wraithové jsou však náhle zničeni výbojem, který vychází z povrchu planety. Na planetě naleznou primitivní civilizaci, která nemá o Wraithech ani jejich útocích žádné tušení...

 

15. Before I Sleep (Dříve než usnu)

Při průzkumu města je nalezena žena ve stázi. Po jejím probuzení dr. Beckett zjišťuje, že je to 10 000 let stará dr. Weirová a že vlastní 5 adres světů, na nichž by se měly nacházet antické zdroje energie ZPM...

 

16. The Brotherhood (Bratrstvo)

Sheppardův tým se vydává na jednu z planet, na níchž má být ukryto ZPM. Antický energetický zdroj byl střežen Bratrstvem, které však bylo vyvražděno Wraithy. Jedinou možností, jak ZPM získat, je najít 9 kamenů, které při spojení vytvoří mapu, na níž má být úkryt ZPM vyznačen...

 

17. Letters from Pegasus (Dopisy z Pegasu)

Dr. McKay přichází na způsob, jak zaslat nové informace a poznatky z galaxie Pegasus na Zemi. Chce pomocí všech naquadahových generátorů otevřít červí díru po dobu 1,3 sekundy na Zemi a vyslat komprimovanou zprávu, kterou by na Zemi měli být schopni dešifrovat...

 

18. The Gift (Dar)

Teyla začne mít děsivé noční můry, ve kterých se objevují Wraithové. Zdá se, že má po svých předcích schopnost Wraithy vycítit, ale také vnímat jejich komunikaci...

 

19. The Siege I (V obležení I)

Wraithské lodě mají proletět kolem antického obranného satelitu, a tak se vědci z Atlantis vydávají puddle jumperem k satelitu, aby jej opravili a tak zastavili hrozbu v podobě Wraithů blížící se k Atlantis...

 

20. The Siege II (V obležení II)

Lodě Wraithů zpomalují, ale stále se blíží k Atlantis. Na ní však dochází k aktivaci brány. Je přijat köd SGC a z brány vycházejí pozemští vojáci. Země chce ubránit Atlantis za každou cenu, a proto by do 4 dnů měla přiletět nová loď Daedalus, která dopraví ze země nové ZPM...

2. série

2. série

 
 

01. The Siege III (V obležení III)

Ochranný štít Atlantis je stále bombardován Wraithy, a proto se chce expedice pokusit odpálit nad štítem Genijskou atomovou bombu, převést veškerou energii do maskování a zamaskovat město, a tak simulovat jeho zničení...

 

02. The Intruder (Vetřelec)

Daedalus se vrací zpět na Atlantis společně se členy expedice. Dr. McKay ale zjistí, že systémy Daedala byly infikovány wraitským virem, který nastavil kurs loďi k těsnému průletu kolem slunce. Má tak zabít radiací posádku a Wraithové pak Daidala použijí k letu za svou potravou na nové planetě Zemi...

 

03. Runner (Štvanec)

Expedice při pátrání po por. Fordovi objeví štvance Ronana Dexe. Jeho fyziologie znemožňuje wraitům vysát z něj jeho životní sílu, a tak mu bylo do zad voperováno zařízení, pomocí kterého jej sledují a pak jej pronásledují. Za to, že mu dr. Beckett zařízení odstraní, Ronan slibuje, že chytí Forda...

 

04. Duet (Duet)

Dr. McKay a por. Cadmanová jsou náhle transportováni wraithskou stíhačkou. Ta je ale sestřelena. Energie ve stíačce však stačí pouze ke zhmotnění jednoho z nich. Dr. Zelenkovi se podaří zhmotnit dr. McKaye, ten ale zjišťuje, že své tělo sdílí spolu s vědomím por. Cadmanové...

 

05. Condemned (Odouzení k zániku)

Team pplk. Shepparda se vydává v puddle jumperu na průzkum další planety. Narazí na skupinu trestanců, která je ale po chvíli zahnána lodí a tým je vzat do města. Zde se dozvídá, že díky trestancům je město již řadu let v bezpečí, protože se Wraithové krmí na nich...

 

06. Trinity (Trojice)

Expedice objevuje zcela zničenou planetu, na jejímž povrchu se nachází jedna z Antických laboratoří. Antikové zde vyvíjeli vyspělejší zdroj energie než ZPM. Avšak udělali chybu a celý povrch planety byl zničen. McKay se rozhodne zdroj zprovoznit, ale během testu při nehodě jeden z vědců zemře...

 

07. Instinct (Instinkt)

Na jedné planetě se náhle zřítí wraithská stíhačka a vesničané všechny Wraithy zabijí a spálí až na jednoho. Tím je Wraithská dívka, o kterou se stará jeden z místních vesničanů. Tvrdí, že vynalezl lék, díky ketrému se již Wraithové nemusí krmit na lidech...

 

08. Conversion (Přeměna)

Pplk. Sheppard je infikován retrovirem, který by měl přeměnit Wraitha zpět na člověka, ale bohužel funguje opačně - pozměňuje lidskou DNA. Jedinou nadějí pro Shepparda jsou tak kmenové buňky z eratuských brouků, ze kterých se Wraithové vyvinuli a které musí dr. Beckett získat, aby mohl účinky retroviru zvrátit...

 

09. Aurora (Aurora)

Senzory na Atlantidě objevují antickou válečnou loď Auroru. Při jejím průzkumu je zjištěno, že na palubě ve stázových komorách jsou stovky Antiků, kteří mezi sebou komunikují. Pplk. Sheppard se k nim připojí a zjistí, že je zde i jeden Wraith, který shromažďuje informace o Antickém hyperpohonu...

 

10. The Lost Boys (Ztracení hoši)

Pplk. Sheppard je spolu se svým týmem unesen Fordem. Ten všem až na Shepparda podá wraithský enzym, aby je přesvědčil, že opravdu funguje. Spolu s Sheppardovým týmem pak chce provést útok na jednu z Wraitských mateřských lodí...

 

11. The Hive (Hnízdo)

Ford a ostatní jsou během útoku na wraithskou mateřskou loď zajati. Všem, kterým byl enzym naočkován, se začíná zhoršovat zdravotní stav. Potřebují novou dávku enzymu, rozhodnou se proto utéct, ale při záchraně lidí určených pro krmení jsou opět zajati a jeden z Fordových lidí kvůli chybějícímu enzymu zemře...

 

12. Epiphany (Zření)

Dr. McKay zachytí energetické výkyvy a rozhodne se je prozkoumat. Tým se tedy vydá k horskému hřebenu a v něm nalezne průchod chráněný bariérou. Sheppard se rozhodne projít, ale jakmile se dotkne bariéry, je vtažen dovnitř bez možnosti návratu. McKay zjistí, že za bariérou plyne čas několikanásobně rychleji...

 

13. Critical Mass (Kritické množství)

Na Zemi je zjištěno, že na základně Atlantis je bomba, která má explodovat při otevření červí díry na Zemi. Atlantis se podaří včas informovat, ale do systému někdo přidal program, který se opět pokusil spojit se Zemí a po té začal vysílat nouzový signál. Ten zachytily dvě wraithské lodě, změnily svůj kurs a nyní se blíží k městu...

 

14. Grace under Pressure (Milost pod nátlakem)

Dr. McKay se při zkušebním letu s opraveným puddle jumperem zřítí do moře. Přední sklo praskne, jeho pilot zemře a on zůstává uvězněný v zadní části jumperu. Na Atlantidě se pokoušejí určit jeho polohu, ale on se zatím stále potápí a začíná se mu objevovat jako halucinace Samantha Carterová...

 

15. The Tower (Věž)

Sheppardův tým objevuje věž, podobnou centrální věži na Atlantis. V ní je umístěno ovládací křeslo, které s pomocí Střel chrání celou planetu před Wraithy. Vládnoucí rod, žijící ve věži, vlastní antický gen - ten bohužel s každou další generací slábne tak, že další potomci již zřejmě nebudou moci antickou technologii ovládat...

 

16. The Long Goodbye (Dlouhé loučení)

Na orbitě prozkoumávané planety jsou nalezeny kóje, které udržují život dvěma lidem. Jsou tedy převezeny na Atlantis a otevřeny. Těla uvnitř jsou v žalostném stavu, a tak bezpečnostní systém kóje přenese jejich vědomí do Weirové a Shepparda. Ale vědomí patří dvěma nepřátelům, kteří se v nových tělech chtějí navzájem zabít...

 

17. Coup d'Etat (Státní převrat)

Atlantis kontaktuje Ladon Radim - člen Genijského přepadového týmu, který se během bouře pokusil obsadit město a nyní od Geniů zběhl. Nabízí ZPM výměnou za granáty, výbušninu C4 a zbraně, které chce použít během převratu, při němž má být svržena dosavadní Genijská vláda...

 

18. Michael (Michael)

Dr. Beckettovi se podaří pomocí retroviru změnit Wraitha zpět na člověka. Ten trpí amnézií, a tak mu všichni začnou tvrdit, že je por. Michael Kenmore - člen expedice na Atlantisu. Později ale začne mít i noční můry s Wraithy a nakonec zjistí, co je ve skutečnosti zač. Podaří se mu utéct a jako rukojmí si vezme Teylu...

 

19. Inferno (Peklo)

Dr. McKay zjišťuje, že Antická základna na Taranis je umístěna uvnitř kráteru nečinného supervulkánu. Místní lidé čerpali příliš mnoho geotermální energie do generátoru štítů a tím vulkán aktivovali. Dr. Weirová nabídne místním evakuaci na Atlantis, ale při přesunu lidí dojde k otřesu a bránu pohltí žhavé magma...

 

20. Allies (Spojenci)

Atlantis kontaktuje blížící se Wraithská loď. Je na ní Michael - Wraith, kterého na krátký čas přeměnil dr. Beckett na člověka. Wratihové požadují Beckettův retrovirus, aby přeměnili Wraithy na lidi - svou potravu. Naoplátku zasílají veškeré inforamce o jejich technologii s ukrytým počítačovým virem...

3. série

3. série

 
 

01. No Man's Land (Neutrální území)

Po dočasném spojenectví s Wraithy musí expedice nějakým způsobem zastavit jejich mateřskou loď mířící k Zemi. Weirová proto nařídí zaútočit na ni Orionem a Daedalem. Avšak na lodi je stále Rodney s Rononem, ale i se Sheppardem, který ve své X-302 přežil u trupu lodi. A McKay přichází s plánem na sabotáž lodi...

 

02. Misbegotten (Nelegitimní)

Týmu se podaří úspěšně přemenit Wraithy zpět na lidi pomocí Beckettova retroviru a umístit je do stáze. V ní ale nemohou být drženi natrvalo. Tým se je proto rozhodne přemístit na neobydlednou planetu bez brány. Zde však někteří z bývalých Wraithů začínají tušit, že je něco v nepořádku a přestávají brát retrovirus...

 

03. Irresistable (Neodolatelný)

Sheppardův tým se setkává s Luciem Lavinem, velmi nepříjemným mužem, kterého však všichni v jeho vesnici velice zbožňují. Všichni, včetně jeho první manželky, na něm doslova "visí". Lucius se rozhodne obchodovat se svými léky, a proto odejde na Atlatnis, kde začne mít nečekaný vliv na členy expedice. Jeho lidé ho mezitím začnou velmi postrádat...

 

04. Satida (Satida)

Sheppardův tým se při misi dostane pod útok. McKayovi se podaří utéct na Atlantis, ale Sheppard, Teyla i Ronon jsou zajati vesničany. Ronon si uvědomí, že do této vesnice kdysi nechtěně přivedl Wraithy kvůli implantovanému sledovacímu zařízení. Vesničané chtějí Ronona vydat Wraithům, protože jim za něj slíbili ušetření jejich planety...

 

05. Progeny (Potomstvo)

Sheppardův tým navštěvuje další z antických základen, obývanou rasou Asuranů. Při odchodu týmu vůdce Asuranů Oberoth zjistí, že pocházejí z Atlantis. Nechá je tedy zajmout. Tým zjišťuje, že se Asurané vyvinuli z nanoviru, který Antikové vyvíjeli pro boj s Wraithy. Antikům se ale celý experiment vymknul z rukou a rozhodli se Asurany vyhladit. A tak Asurané nyní kvůli pomstě plánují zničit Atlantis...

 

06. The Real World (Skutečný svět)

Doktorka Elizabeth Weirová se probouzí v psychiatrické léčebně. Zde je jí řečeno, že vše počínajíc její expedice Atlantis je výplod její představivosti. Na Elizabeth je, jestli uvěří tomu, že je to skutečně pravda nebo ne...

 

07. Common Ground (Společné východisko)

Sheppardův tým je vlákán do léčky, z níž se podaří utéct všem kromě Shepparda, který je chycen Kolyou a uvězněn. Kolya později nechá Shepparda předvést a kontaktuje Atlantis. Chce provést výměnu - Ladona, vůdce Geniů za Shepparda. S tím však Weirová nesouhlasí, a tak Kolya dává pokyn Wraithovi, kterého rovněž vězní, a ten se začíná na Johnovi krmit...

 

08. McKay and Mrs. Miller (McKay a paní Millerová)

Rodney navštěvuje svou sestru Jeanie, která předčasem přišla na matematický důkaz, který by vyřešil problém s částicemi, který nastal při Projektu Arcturus. McKay Jeanie přesvědčí, aby s ním odešla na Atlantis. Zde se podaří úspěšně spustit komoru, která čerpá energii z alternativního vesmíru. Vše probíhá dobře, dokud se uvnitř komory neobjeví McKayovo druhé já...

 

09. Phantoms (Přízraky)

Tým pplk. Shepparda a dr. Beckett se vydává na záchrannou misi. Jeden z týmů, vedený mjr. Leonardem, se totiž nehlásí. Na planetě zachycuje McKay energetický signál, díky kterému objevuje záhadné wraithské zařízení. Tým také nalézá několik mrtvých Geniů, tři mrtvé členy Leonardova týmu a kameru se záznamem, který dokazuje, že vrahem členů vlastního týmu je mjr. Leonard...

 

10. The Return I (Návrat I)

Při testu intergalaktického mostu objevuje McKay loď, která letí rychlostí světla. Podaří se mu ji kontaktovat a loď antického původu, s Antiky na palubě, začne zpomalovat. Loď má nefunkční hyperpohon, a tak Antikové požádají, aby je Daedalus přepravil na Atlantis. Zde lidem z expedice poděkují a oznámí jim, aby město opustili. Od teď přebírají kontrolu nad Atlantis oni...

 

11. The Return II (Návrat II)

Město pod vedením Antiků, ve kterém zůstal gen. O'Neill a Woolsey, napadli Replikátoři. Sheppardův tým společně s dr. Weirovou a dr. Beckettem se vydává i přes zákaz vrací zpět na Atlantis. McKay chce totiž využít Niama - replikátora kdysi ponechaného na oběžné dráze, ke zmražení všech ostatních ve městě...

 

12. Echoes (Echa)

Teyla začne mít zvláštní vidiny - vídá antickou ženu, mluvící divnou řečí a popáleného antického pilota. Později má vidiny i zbytek expedice. K městu se také začnou přibližovat stovky zdejších verlyb. McKay přichází na to, že tyto věci spolu souvisí. Verlyby se prostřednictvím těchto halucinací snaží lidi varovat před masivním výronem ze slunce, který ohrožuje planetu každých 15 000 let...

 

13. Irresponsible (Nezodpovědný)

Sheppardův tým se vydává na planetu, na níž podle jednoho z Athosianů žije superhrdina, který chrání zdejší vesnici. Po příchodu ale členové týmu zjišťují, že tímto hrdinou je starý známý Lucius Lavin, který přišel na způsob, jak bez antického genu aktivovat osobní štít, a tak se stát nepřemožitelným...

 

14. Tao of Rodney (Rodneyho Cesta)

Skupina vědců, vedená McKayem, prochází město a vypíná vše nepotřebné, co Antikové během svého pobytu aktivovali. U jednoho zařízení je však Rodney zasažen zvláštním energetickým výbojem. Zanedlouho poté zjišťuje, že má nové schopnosti - supersluch, ovládá telekinezi a dokonce může číst myšlenky. Je v tom však háček, Rodney se bude muset povznést a pokud tak neučiní, zemře...

 

15. The Game (Hra)

Lornův tým narazí při misi na planetu, na níž objeví něco zajímavého - McKayův obličej na vlajce jedné ze dvou místích zemí. Planeta je totiž součástí antického sociologického experimentu, o kterém se McKay se Sheppardem domnívali, že je to hra, kterou začali po příchodu na Atlantis hrát. Svým zásahem však vytvořili mezi zeměmi rozpory, které brzy vyústí ve válku...

 

16. The Ark (Archa)

Při průzkumu stanice, umístěné uvnitř malého měsíce, detekuje McKay po restartu zdejšího počítače známku života, i když zde předtím žádné nebyly. Rovněž zachytil energetický výkyv, velmi připomínající wraithskou transportní technologii. Známka života patří Herickovi, zástupci rasy, která technologii Wraithů využila k záchraně tisíců svých lidí...

 

17. Sunday (Neděle)

Je neděle a všichni členové expedice mají díky návrhu dr. Heitmayerové volno. Elizabeth obědvá s jedním z vědců, Teyla se prochází po městě, Sheppard je s Rononem, McKay má schůzku s Katie Brownovou a Zelenka úspěšně poráží své šachové soupeře. Klid ale náhle přeruší exploze v jedné z částí města...

 

18. Submersion (Ponoření)

Sheppardův tým, dr. Weirová a několik vědců hledá na dně oceánu geotermální vrtnou stanici, která by mohla sloužit jako alternativní zdroj energie. Na stanici vycítí Teyla přítomnost Wraithů, ale senzory žádné neodhalí. Pokusí se tedy s Wraithy spojit, aby zjistila, zda-li má pravdu. Je však ovládnuta wraithskou královnou, která se s lodí zřítila do oceánu během války Antiků s Wraithy...

 

19. Vengeance (Pomsta)

Tým pplk. Shepparda se vydává prozkoumat osadu lidí z Taranis, bývalých obyvatel základny umístěné v supervulkánu, protože se již delší dobu nehlásí. V osadě zachytí McKay jen jedinou známku života v podzemních chodbách, které zde zbyly po dřívější rase. V chodbách naleznou mnoho těl zavražděných Taranianů a také stvoření, nápadně připomínající obrovské Eratruské brouky...

 

20. First Strike (První úder)

Daedalus pořídil snímky rozestavěných lodí, které by Asurané mohli použít k útoku. Země chce proto provést protiúder nukleárními hlavicemi. Ten je úspěšný, avšak zanedlouho poté přilétá k Atlantis satelit, jehož součástí je brána. Ta se aktivuje, a skrz bránu je vypálen energetický paprsek přímo na Atlantis. Při této zátěži však štít města dlouho nevydrží, a tak expedici zbývá jen 29 hodin, než selže...

4. série

4. série

 
 

01. Adrift (Na pospas)

Atlantis se dále ve volném vesmíru potýká s problémy, které způsobil replikátorský satelit, a dr. Weirová je ve velmi kritickém stavu. Dr. McKay zjišťuje, že satelit poškodil i primární vedení a že se kvůli tomu ZPM vybíjí mnohem rychleji. A aby město tuto skutečnost vykompenzovalo, začne zmenšovat štít, a to i v místech, kde se nacházejí lidé...

 

02. Lifeline (Záchrana)

Dr. McKay se rozhodne dokončit hyperprostorový generátor určený pro jumper. Díky němu může Sheppardův tým uskutečnit misi na domovskou planetu Replikátorů, aby ukradl jedno ZPM potřebné pro Atlantis. ZPM se podaří úspěšně získat, během mise však Rodney objeví ve zdrojovém kódu replikátorů příkaz, který je nutí útočit na Wraithy, a tak tým zůstává, aby se jej pokusil znovu aktivovat...

 

03. Reunion (Shledání)

Ronon s Teylou navštěvuje vesnici a opět se shledává se třemi svými lidmi. Expedici je mezitím přidelen nový velitel, je jím plk. Samantha Carterová. Ronon od svých přátel získává informace o wraithském zařízení, ve kterém se Wraithové snaží o deaktivaci replikátorského útočného kódu. Ronon tomu chce s přáteli a svým týmem zabránit a poté plánuje opustit Atlantis a připojit se k nim...

 

04. Doppelganger (Zlé dvojče)

Sheppardův tým zkoumá jednu z planet, které jsou v antické databázi bez popisu. McKay sleduje zvláštní známky energie a přivede tým ke krystalu, rostoucímu na stromě. Sheppard se jej neúmyslně dotkne a je zasažen výbojem. Vyšetření na Atlantis neodhalí žádné problémy, ale postupně se členům expedice začínají zdát noční můry, jejichž součástí je právě Sheppard...

 

05. Travelers (Cestovatelé)

Sheppard se vrací jumperem zpět na Alantis a baví se přes vysílačku s McKayem, náhle je však rozhovor přerušen a John je i s jumperem unesen. Ocitá se na palubě lodi rasy zvané Cestovatelé, vesmírných kočovníků, kteří celý svůj život žijí na lodích. Ty však stárnou, a tak Larrin, vůdkyně této rasy, požaduje od Shepparda pomoc. Chce, aby jí pomohl zprovoznit Antickou loď třídy Aurora...

 

06. Tabula Rasa (Nepopsaný list)

McKay se ocitá sám v místnosti a je připoután ke stolu, na němž leží tablet se záznamem od sebe sama. Z něj se dozvídá, že nikomu nemůže věřit a že musí najít Teylu, která mu může pomoci. Pokud tak neučiní, mnoho lidí zemře. Na základně se totiž rozšířila tzv. Krisonská horečka a všichni její obyvatelé byli zasaženi a postupně zapomínají, kdo jsou, nebo co se vlastně stalo...

 

07. Missing (Pohřešovaní)

Teyla doprovází dr. Kellerovou na Nový Athos, kde má provést jednu z lékařských prohlídek. Po příchodu ale obě nalézají jen prázdnou a zcela opuštěnou vesnici. Teyla se obává, že byli napadeni, nebo dokonce sklizeni Wraithy, vzápětí se ale k vesnici začnou blížit členové kmene Bola Kai. Brána je hlídaná, a tak obě musí vyčkat na záchranný tým z Atlantis...

 

08. The Seer (Věštec)

Sheppardův tým se vydává na planetu, na níž žije věštec, který by Teyle mohl pomoci s hledáním Athosianů. Po průchodu bránou je tým již očekáván a zaveden k věštci, který nevěřícímu McKayovi ukáže jednu ze svých vizí. V ní je tým během mise přepaden a zajat Wraithy. Atlantis mezitím skutečně dostane zprávu, v níž Wraith, který byl s Sheppardem vězněn, žádá o setkání...

 

09. Miller's Crossing (Opětovné shledání)

Vědci na Atlantis si již nevědí rady s úpravou replikátorského kódu, a tak se Zelenkovi povede přesvědčit McKaye, aby kontaktoval sestru. Její e-maily jsou ale sledovány a ona je brzy na to unesena. McKay se ji proto vydává hledat, ale je zajat také. Dcera jistého Henryho Wallace totiž trpí lymfatickou leukémií a umírá. A McKay s Jeanie ji mají právě pomocí nanitů vyléčit...

 

10. This Mortal Coil (Každodenní břímě)

Je tomu již týden, co na Atlantis nefunguje brána. Zatím, co se ji McKay se Zelenkou snaží zprovoznit, zřítí se do města neznámý objekt. Připomíná antickou střelu a McKay se jej rozhodne prozkoumat. Ve chvíli, kdy je mimo laboratoř ale dojde k jeho explozi. Sheppard je mezitím zraněn, ale rána se mu záhadně zahojí. Vyšetření sice nic neodhalí, ale John i Rodney začínají tušit, že něco není v pořádku...

 

11. Be All My Sins Remember'd (Budiž všechny mé hříchy pamatovány)

Replikátoři stále pokračují ve vyhlazování planet a McKay s Wraithem pracuje na deaktivaci útočného kódu. Daidalos s Apollem zatím za pomocí asgardských zbraní replikátorské lodě neutralizují. Replikátoři ale začínají ustupovat ke své domovské planetě, kde budou v přesile. McKay tedy přichází s novým nápadem, místo přerušení spojení jednotlivých replikátorských bloků chce udělat opak, způsobit, aby se přitahovaly...

 

12. Spoils Of War (Válečné kořisti)

Během bitvy u domovské planety replikátorů se jedné z Wraithských lodí podařilo získat z povrchu ZPM. Týden poté zachytí dálkové senzory signál z opuštěné mateřské lodi a podle McKaye patří spřátelenému Wraithovi. Sheppard se ho tedy s týmem rozhodne prověřit. Loď je skutečně opuštěná, ale poškozená, a v jejich záznamech je zmínka o tajném Wraithském zařízení, které sehrálo důležitou roli ve válce s Antiky...

 

13. Quarantine (Karanténa)

McKay přichází do botanické laboratoře, aby požádal Katie o ruku. Ronon jde za dr. Kellerovou kvůli zranění na ruce, plk. Carterová s dr. Zelenkou právě nastupuje do transportéru a Teyla si přišla promluvit s Sheppardem do Rodenyho laboratoře. Vtom ale vstoupí v platnost karanténa a dojde k uzavření všech částí města. Komunikace nefunguje a nikdo tak netuší, co se děje...

 

14. Harmony (Harmony)

 

15. Outcast (Psanec)

 

16. Trio (Trio)

 

17. Midway (Stanice Midway)

 

18. The Kindred I (Spřízněný I)

 

19. The Kindred II (Spřízněný II)

 

20. The Last Man (Poslední člověk)

5. série

5. série

 
 

01. Search and Rescue (Najdi a zachraň)

 

02. The Seed (Sémě)

 

03. Broken Ties (Zpřetrhaná pouta)

 

04. The Daedalus Variations (Daedalovy variace)

 

05. Ghost In the Machine (Duch ve stroji)

 

06. The Shrine (Svatyně)

 

07. Whispers (Šepot)

 

08. The Queen (Královna)

 

09. Tracker (Stopař)

 

10. First Contact (První kontakt)

 

11. The Lost Tribe (Ztracený rod)

 

12. Outsiders (Outsideři)

 

13. Inquisition (Inkvizice)

 

14. Prodigal (Marnotratný)

 

15. Remnants (Zbylí)

 

16. Brain Storm (---)

 

17. Infection (Infekce)

 

18. Identity (Identita)

 

19. Vegas (Vegas)

 

20. Enemy at the Gate (---)

 Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek